WARUNKI I ZASADY
SPRZEDAŻY W SKLEPIE INTERNETOWYM Polskie-Skarpety.pl
-REGULAMIN-

Sklep internetowy Polskie-Skarpety.pl działający pod adresem http://polskie-skarpety.pl dalej: „Sklep Internetowy Polskie-Skarpety.pl”) jest platformą prowadzoną przez:
P.P.H. VERA Mariusz Stępień
ul. Siennieńska 157
27-400 Ostrowiec Św.
Tel.: 41 266-41-57
Kom: 692-451-578
E-mail: vera.skarpety@gmail.com
NIP: 661-103-2788

§ 1
Warunki realizacji zamówienia

1. Klientem Sklepu Internetowego Polskie-Skarpety.pl może być wyłącznie osoba prawna lub osoba fizyczna posiadająca pełną lub ograniczoną zdolność do czynności prawnych. 
2. Klient może składać zamówienia przez 7 (siedem) dni w tygodniu i 24 (dwadzieścia cztery) godziny na dobę za pośrednictwem strony internetowej Polskie-Skarpety.pl. Klient po wypełnieniu formularza na stronie internetowej Polskie-Skarpety.pl, składa zamówienie, wskazując na produkt, którym jest zainteresowany, przez wybór znajdującego się na Stronie produktowej polecenia „DODAJ DO KOSZYKA”, a następnie wskazanie w Koszyku sposobu odbioru i płatności, oraz potwierdzenie zamówienia. 
3. W Koszyku, Klient wskazuje:
(a) zamawiane produkty
(b) adres, na jaki przedmiot zamówienia ma być dostarczony oraz dane niezbędne do wystawienia faktury(w przypadku wybrania takiej opcji) 
(c) sposób dostawy
(d) sposób płatności Złożenie zamówienia stanowi złożenie przez Klienta oferty zawarcia umowy sprzedaży produktów będących przedmiotem zamówienia.


5. Po złożeniu zamówienia, serwis przesyła na podany przez Klienta adres e-mail potwierdzenie zamówienia. 
6. Przedmiot zamówienia może być dostarczony do Klienta w zależności od jego wyboru:
(a) na adres wskazany przez Klienta w zamówieniu;
(b) lub poprzez odbiór osobisty w siedzibie firmy. 

§ 2
Ceny towarów i płatność


1. Wszystkie ceny podawane są w złotówkach. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia. Sklep Polskie-Skarpety zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian. 
2. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary: 
a) płatność przy odbiorze - należność pobiera kurier 
b) płatność na konto bankowe
c) płatność za pomocą serwisu Przelewy24

3. Do każdego zamówienia z dostawą doliczany jest koszt dostawy. 
4. Faktury VAT wystawiane są dla firm oraz osób prywatnych po podaniu NIP-u.

§ 3
Koszty zamówienia i termin dostawy


1. Wysyłka odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej, paczka w ruchu,  poczty polskiej lub paczkomaty.pl, zależnie od wyboru użytkownika. Firma kurierska nie dostarcza paczek w soboty, niedziele oraz święta. 
2. Robimy wszystko, aby paczka była bardzo solidnie zapakowana i była dostarczona w jak najkrótszym czasie. 
3. Koszt dostawy paczki, widoczny jest przy składaniu zamówienia i zależny jest od wagi przesyłki(ilości par).

§ 4
Zwroty towaru


1. Wszystkie dodatkowe informacje na temat zwrotów można uzyskac pisząc na adres kontakt@polskie-skarpety.pl 
2. Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 (Dz.U.z 2000r Nr 22 poz.271 z późniejszymi zmianami), zwrot zakupionego przedmiotu jest możliwy w przeciągu 14 dni od otrzymania towaru. Zwracany towar musi być jednak nie naruszony (musi posiadać wszystkie folie), musi być nie uszkodzony, czysty oraz kompletny (wraz z opakowaniem). 
3. Klient zwraca do nas produkt na własny koszt. 
4. Do paczki Klient powinien dołączyć dowód zakupu. ( w przypadku zwrotu pieniędzy na konto nie należące do klienta, należy podać dane właściciela rachunku). 
5. W chwili, gdy otrzymamy paczkę, sprawdzamy czy produkt jest nie naruszony, czy posiada wszystkie folie oraz czy do paczki jest dołączony dowód wpłaty (oryginał paragonu lub faktury). 
6. W chwili, gdy wszystko się zgadza, przekazujemy księgowości dane do przelewu.